alla dessa bakterier

lagom fräsch undersökning idag på naturkunskapen.
vi skulle hitta ställen som vi skulle undersöka bakterier. typ under våra naglar, toalettsitsar och ja allt möjligt. endast fantasin som stoppade oss typ.
lagom fräscht.
och nu på tisdag ska vi undersöka våra trevliga tester.
brfhm.
och så fick vi undersöka andra bakterier som redan fanns "klara" för oss. typ såna bakterier som vi har i magen, kolikbakterier eller vad de nu heter... intressant. kul att sådana äckel simmar runt i min tarmsaft.
tjoho.

nåja... denna skolvecka slut... jag ska cykla i småregnet, till lägenheten, städa lite och sen ta tåget hem... längtar hem...  blir det en trevlig helg? låt oss hoppas på det!

btw, som sagt, krångel med mobil... min är sönder så jag har en jättegammal som inte går att ringa för... så praktiskt taget har jag ingen mobil, och det är fan tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0