idioter finns det gått om

faaaaan va jag blir irriterad och sne! Jävla gamla dumma skitkärring som jag har i Natur B, borde hon inte gå i pension snart eller?! Hon är helt dryg och mongo!
Nu har jag precis skrivit provet på människokroppen och allt. Och då skrev jag alla svaren på provpappret, vilket det faktiskt fanns plats till, och så har jag gjort klart hela och ska lämna in, då säger hon att hon vill ha de andra "lös-papprena" som hon delade ut, och då sa jag att jag inte hade skrivit på dom. Då säger den jävla idioten att det var där jag skulle skriva, och nu får jag skriva om allt på de papprena istället. Hallå är hon helt jävla dum i huvudet? Alla svaren står ju ändå på det prov-pappret.
Och så frågar hon mig om jag inte är läskunnig? För det stod tydligen längt uppe, men jag var mera inne på att gå in på frågorna kanske? Och frågorna besvarades ju ändå!
Fan vilken surkärring, sådana irriterar mig något så otroligt att jag fan blir rasande förbannad.
Fan va förbannad jag blir! så höjer hon rösten och kallar mig dum!!!
Utan att jag ens sagt mera än att alla svaren står ju ändå där.

Och kan inte hon läsa vad jag skrivit nu så får den jävla idioten fan skylla sig själv.

Ah! jag kan bli så otroligt förbannad på sådana här saker och beteende, ni kan inte fatta.



Nåja,nu ska jag cykla till lägenheten och packa lite. Hem till skåne ikväll =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0