nästa termin

Okey, idag är humöret antingens bättre. Jag var otroligt rasande igår... usch ja.
Nåja.
Jag har precis kommit cyklandes hit till skolan , och lämnat in min ansökningsblankett till nästa termin =)
Blir i så fall; biologi A, Pedalogiskt ledarskap, Spanska steg ett, och Historia B.
Matte är sen typ det enda ämne jag saknar... men jag tänker mig, att jag hellre läser det som endast en kurs, framöver någon gång... med tanke på att då kan jag lägga all kraft på det, eftersom jag har så pass svårt med matte.

Visst, det känns kul och bra med en termin till i Halmstad... även om jag längtar hem, en hel del. Men en termin till och sen är som sagt det mesta helt klart... och min gymnasiekompetens klar =)
Mest av allt vill jag ju dock ha ett jobb.
Faaaaan va jag verkligen vill ha ett jobb.

Jag har ekonomisk ångest typ, inför sommaren. Måste ha cash på något sätt. Om jag inte får något jobb, så får jag söka från soc...

-
Nu ska jag typ sätta mig ute i solen och läsa Metron... och sen ha tyska lektion... och sen ska jag till lägenheten och koka lax till mig =) Gottis.

Lääääääääääääääängtar hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0