sköljmedel och barnens Beatles

nu är mysteriumet (hur fan stavas jag egentligen?) löst!
Varför jag hade så GALETOTROLIGTFRUKTANSVÄRT ont i magen för några dagar sen, var helt enkelt för att jag ätit risgrynsgröt som tydligen hade gått ut två veckor tidigare. Sånt kollar jag typ ALDRIG.
Kan ungefär jämnföras med de som ställer in ett tomt mjölkpaket tillbaka i kylskåpet. (So do even I, så klart)
Men ja, och detta va min kära mamma textil som löste detta och idag skickade ett sms till mig om det hela.

Vad har vi lärt oss av detta?
Kolla datum!

Idag var jag vaken DÖTIDIGT.
hann kolla på massa barnprogram, duscha, sminka mig, äta makrill i tomatsås, diska.. och allt detta innan klockan ens var åtta.
sen tjötades det på msn.

och sen blev det en runda till stan.
Det är typ vår-lång-lördag. Och jag har aldrig sett så mycket folk här!!!
Jag fick fan klaustrofobi. Blev galet sne på en massa ungar som inte vet hur man ska gå, typ.
Bara för att "Mora träsk" skulle spela.
De verkar liksom vara vad Beatles är för vuxna. Så Mora Träsk är alltså barnens Beatles.
Nåja, jag fick typ min klaustrofobi och värsta svimm-känslorna så jag gick istället hemåt igen och då märkte jag ytterligare en sak.
Att vänta 8 minuter på en tvättmaskin, att den liksom ska bli klar och stanna, är FRUKTANSVÄRT låååååååååååånga.
Och då menar jag verkligen LÅNGA.
Sen kom jag på hur hjärndöd jag måste ha sett ut, där jag stod i hela åtta minuter och bara kollade på den.
Hallå liksom?
Inte ens någon trevlig granne kunde komma och tjöta med mig!
Är det för mycket begär, att vara trevlig i åtta minuter med sin granne?
Ja, jag tänker då banne mig inte hälsa i trappuppgången nästa gång!

Nåja, sen hängde jag upp allt. Och blev glad för jag tänkte "va färgglad jag verkar vara!" och så blev jag glad, för det blir man av färger.
Värsta mysiga känslan!!!
Btw, så är jag typ en missbrukare..... - av SKÖLJDMEDEL! Jag typ älskar det. Häller typ två liter sköljmedel till ett påslakan ungefär.
alltså, sköljmedels-junkie. BIG TIME alltså.
Undrar vad "Lyxfällan" skulle säga om det???
Btw, såg ni förra avsnittet? Gud vilken snygg kille!

Nåja. Träffade Jim och Sara på stan innan. det blir grillning och umgås vid hembyggdsparken ikväll. Så det kan ju bli nice.
Och jag har faktiskt hela 20.8 grader här utanför =)
Att det dock är för att solen lyser just där, dont bother me anything!

Ja och jo igår när jag kom hem med tåget, så hamnade jag på Cats. Mycket trevligt.
Detta var dock inget planerat, så jag satt där typ med värsta Hello Kitty mysbrallorna och ett linne med värsta dödskallen på och drack Vanilla skys.
Jag är så himla ROCK N ROLL =)

Shiiiit, måste ringa emma sen.
och hämta tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0