vårtecken

Okey.. nu är den banne mig här... VÅREN!
idag kom jag upp ur sängen rätt sent, men sen va det värsta fina vädret, och då blev det att spendera tiden utomhus istället =)
Vi gick först till Coop, sen en liten runda till, och inom kyrkogården, och satte oss vid morbror Björns gravsten. Satt där i solen ett bra tag, och sen gick vidare, inom Jim och Sara och hälsade på... de frågade oss om vi ville vara med och grilla i hembyggdsparken sen...
och nu har jag varit hemma någon timme, och pluggat tyska... och packat det sista...
och nu ska vi iallafall gå ner och hälsa på dom i hembyggdsparken.

Värsta sköna känslan, har balkongen öppen och så känner man hur det börjar lukta grill =) och då får man ju värsta vårkänslorna. alla blir som galna så fort solen och våren är på gång, då dammas de gamla grillarna av eller alla mackar säljer maximalt av engångsgrillar, - för då ska det banne mig ut och grillas!
och shiiiit va lovely.

Jag har liksom vårkänslor till max just nu.

Tåg till Halmstad om cirka två timmar.... hoppas det blir massa fint väder i veckan... och så längtar jag till fredag... för då åker jag hem igen =)

Livet är rätt bra just nu, alltså.
De finns givetvis de där jobbiga problemen... men just idag orkar jag inte.
Jag ska ut i solen och le, istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0