Jag är kär i

Jag är kär i (i min egen värld där jag skulle kunna få vem jag ville)
:
rocky (också kallad sylvester stallone, one word: your the man, hunk hunk hunk)
dolly parton ( vadå fint hår?!?)
patrick swayze (men hallå liksom du ÄR dirty dancing)
kirsty alley (kan aldrig stava hennes namn, men vadå VACKRAST?!)
kid rock (ditt j*vla bad *ss , men oj va fin du är med ditt långa hår)
jon bon jovi (ni vet redan. gift dig med mig, skit i dorethy, hon är ju ful, jag är ju snygg)

men any way, mannen jag älskar kickar dessa allihopa tillsammans. typ.

Jag älskar honom, som under alla åren, och han vet det också.

(Nej jag är inte kär i dessa ovan, bara hade inte haft något emot att typ levt mitt liv med dom, men  okey liiiiite kär i sylvester och swayze, men det visste ni fan innan så stop nagging on me wont ya!)

-aint no bitches after 11  (this 1 is 4 ya biiiiiatch-hardis...! ) this is funny. aint it, bitch? be coz thats hot!
(du kommer alltid att vara min paris hilton, kiss&hugs 4 u, bitch) hardö din biiiiatch.
Me likey att du är min blonda skrutt! call u 2morrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0