20 min avklarade

Jag kan andas ut! Pust! Jag är klar med mina 20min "lektion"... Det flöt på bara bra, vi var en grupp på 5 pers idag. Först snackade en tjej om utrotningshotade djur&regnskog, sen en kille som snackade om hur man lastar lastbilar och sånt, sen en kille som snackade om brottsförebyggande medel (typ FRA och liknande) och sen var det jag som snackade om detta med DNA analys och de olika sjukdomar och liknande man kan erbjudas för att kolla sitt foster. Bl a så, i Genköping så 2005 hade de ett projektarbete där de erbjöd detta.
Nåja, så sen blev det en liten diskussion och ja, vi slutade nyss, och har hållt igång sen 10 i förmiddags. En intressant och trevlig lektion, fick ju veta massa nytt och olika ämnen hade vi alla ju.
Känns så jäkla skönt att jag fick gjort det idag!!! Höll på att tänka "nej men va fan, jag skjuter upp det till måndag" men jag fick dra mig själv i kragen och hoppa upp på cyklen och bege mig till skolan och få detta gjort.
Blir fan stolt över mig själv.

Denna vecka har jag typ inget kvar att göra. Eller jo en uppgift ska jag göra. Tar det imorgon.
Men från och med idag så ska jag endast spendera min tid med att plugga biologi, inför provet på måndag. Sen har jag prov på mitt egna arbete om förintelsen, på tisdag.
Så denna helg blir jag kvar i Halmstad, och mamma kommer upp på fredag kväll. Saknar min lilla mamma textil =)

Fan, det är onsdag... Inget alls på tv... Igår var det iallafall desperate housewife =)

Idag är jag väldigt fint klädd... jajamänsam. Blåa jeans, svarta sneakers, chockrosa mössa, rött linne med små hjärtan på, och ovanpå den en chockgrön tröja, och svart/silvrig glittrig sjal.
Snyggt... idag lyckades jag ^^

Btw så tackar jag fan gud för youtube... eftersom jag inte har några av mina cure skivor här i halmstad så kan jag tack vare youtube lyssna på dom ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0