Allt har ett slut

Sådärja, en ny vecka har börjat och ungefär bara tre veckor kvar i skolan, och tre prov kvar. På onsdag är det dags för mina 20 minuters pratstund om vad som helst och helst ska vi sen ha några uppgifter som ska testas genom vad vi lärt ut om. Jag har fortfarande noll idéer, men snackade idag med en brud som går i samma kurs som jag och som gjorde sina 20min förra veckan, där hon berättade att det inte alls var så viktigt att ha några uppgifter att dela ut till de andra som tvingats lyssna i hela långa 20min... Så alltså, nu behöver jag bara komma på något som jag tycker är intressant och som jag tycker om och sen tragga fett mycket om det...
Så vad tycker jag om? Detta med att ha en hobby är jag ju jävligt kass på.
Any way, har nu exakt 48 timmar på mig att komma på något och typ förbredda mig.

Och med en ny vecka, betyder även att en helg har avklarats. Och dena  helg var lugn, kom hem i torsdags kväll, stod och tjötade ett tag på stationen och begav mig sen hem och slöade i soffan. I fredags dracks det lite, men kvällen gick jag till Stridh och satt där, kollade någon film. Stannade väl där praktiskt taget hela lördagen, spelade tvspel "little big planet", tog det allmänt lugnt. Och igår var det söndag begav mig hem till min lägenhet vid eftermiddagen, städade lite garderober och tittade sen på "ensam hemma" som visades på tv, och sen vid 19 tiden begav jag mig tillbaka till Halmstad.
Så helgen har varit lugn.
Rätt skönt =)

Btw så måste jag nämna Idol och Stjärnor på Is.
Att Johan nu väl åkte ut, är ju ingen vidare stor grej, tycker bara det är fruktansvärt sen förra veckans där Anna åkte ut, känns lite som ordningen där emellan var maxat fel. Men nåja, nu är det då banne mig Alice eller Kevin som ska ta hem detta spelet. Helst Alice, för jag tål verkligen inte Kevin. Han är duktig och bra, visst absolut, men han är så sliskig och bläää helt enkelt.
Ang Stjärnor på Is så åkte ju dock MY FAVORITE (som jag faktiskt har fallit för just pga detta program, innan tålde jag inte honom) Tony Irwing. Fan vilken otroligt härlig människa. Married me, please, liksom.
Och fortfarande så är Marcus Fagerwald så inihelvetes BRA!!! Hoppas han vinner, men annars kan väl den där sportfreaket lars frölander oxå få vinna.
Vilken av dom känns faktiskt helt okey.

Ja, det är spännande nu, men alla program jag ju tittat på börjar ju gå mot sitt slut, som sagt! Ensam mamma söker, är helt slut... och snart även Idol och Stjärnor på is.
Tacka fan för att "Våra värsta år" går på repriser och kommer fortsätta med det!!!!!!

Btw;
24 dar till Julafton =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0