Julen närmar ju sig

Haha! Läste för några veckor sen, när det börjades snacka om julen.... (för flera månader sen) att ju lätt Wham:s "Last christmas" är på toppen av de mest spelade jullåtarna...
direkt kom jag att tänka på videon. Liksom George Michael gillar liksom kvinnor i denna video. Visst ja, det va 80talet. Sen kom 80talet då han på något sätt hamnade med en man inlåst på en toalett med byxorna nere... utan förklaring. Any way, de kanske kissade tillsammnas?
Det gör ju brudar all the time 2gether liksom.... *Hrfm, harkel harkel*
Any way, jag är inte mycket bättre... eller ja , jag menar att jag också blev DÖGLAD att när jag sökte på "christmas" låtar på youtube & fick se Wham:s last christmas så givetvis spelade man den...
Jag är sådär hooked up på massa sån där julmusik man ju ALLTID lyssnat på. Att jag nu har noll koll på mina julskivor gör mig bara ännu mera tacksam för att just youtube finns.

Lyssnar på John Lennon nu. Vilken otrolig människa & man.
Där har ni one of gods angels. Där har ni en människa som levde från sitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0