Julfirandet avklarat =)

dagarna verkar mest springa iväg. det har varit julstress, julfirande och julfestande. nu är det några lugna dagar och de har varit bra de också. sitter mest hemma hos stridh, kollar film och tar det lugnt. idag efter vi vaknat begav vi oss till stan, fixat bankärande (va vuxet det lät... ha ha!) och sen gick vi till elgiganten och kollade teknikprylar. nu är jag hemma en stund, har betalat hyran och ska ducsha och städa lite. sen hem till stridhan igen och fixa middag och sådär. vi funderar om vi ska in och kolla någon bio i kristianstad. kanske ikväll eller imorgon.

Jo det har ju varit jul som sagt...
och om tomten har varit snäll igår? eller snarare om jag varit snäll i år så tomten kom?
Jajamänsan!

lite av vad jag fick....
en rosa hårtork, 200 kr på skivlagret, 500 kr på HM, rosa badlakan, rosa nessecär med nagelkit i, 300 kr på coop forum, "rocky balboa"-filmen, pippi långstrump-film, shreks julfilm, en porslins ängel, rosa morgontofflor, tre nagellack, kylie minouges greatest hits, och så pengar.

och ja julen var verkligen bra. firade julafton med hela släkten hos min moster, och juldagen hos pappa i kristianstad och den kvällen gick vi ut och festade. annandagen festade jag nog med jörgen tror jag.

så... om vi inte hörs innan så får ni alla ha en underbar nyårsfirande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0