kaffe o julmysigheter

Häver i mig antal liter utav kaffe. Fan va bra jag gör kaffe... kontrar till daniel för typ några månader sen när jag gjorde mitt "citron-kaffe" det hade dock en jävligt bra logik i varför.. men jag pallar verkligen inte erkänna den pinsamma sanningen till varför jag lyckades med att fixa kaffe som smakade citron, varje gång... så jag skippar att berätta varför.
Daniel vet och därfr garvar han maxat för varje gång han påminns.... any way..

Tänker fortsätta med mitt kaffedrickande så här vid snart midnatt. Sitter och spelar julmusik genom youtube. Jaaaa... givetvis bölar jag sönder till Whams låt. LIKE ALWAYS. oh gud alltså.
Men sen finns det massa andra gråt-låtar också, och jag vill oxå dricka glögg o bränna tungan av mig, trycka upp snöbollar i huvudet, o mysa med att min  bror kommer utklädd till tomten även om vi inte ens har så små barn som tror på tomten, i släkten, o kalle anka.
nu föll jag någon tår till.
Jag diggar ju julen. Mysfaktor.
Btw.. vem firar nyår med mig?
fick en inbjudan idag... men däremot inte sagt vart jag ska hålla hus den 31 de.

något annat... Söker hjälp för jävligt torrt hår.. o ge mig inte tipset att byta schampoo ibland, för det gör jag döofta o jag vet oxå att det är bra tt göra inpackningar (dock har jag ju noll tålamod) men any way... har någon där ute ett fint tips för att mitt hår ska glänsa o sådär som det gör på reklamen så varsegod. och maxat tack från mig.

ska pimla vidare på mitt kaffe nu o lyssna på julmusik o sen inta sängen.

Btw;
Älskar min familj. Tack för att ni finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0