that´s hot

Hej på y ´all out there...
fredag idag, och eftersom jag inga lektioner på fredagar har, så kunde jag ju lätt sova läääänge idag, men det blev dock inte så ändå. Så jäkla typiskt.
Hamnade väl i säng runt 2 tiden i natt och vaknade pigg som en jäkla grek vid fem i sex imorse. Försökte lura och tvinga mig själv till att sova vidare. Tog ett tag, men sen somnade jag väl och vaknade sen av en otroligt hemsk mardröm om tjurfäktning i spanien. Så då blev jag så jäkla rädd att jag var tvungen och dra mig upp ur sängen och inse att detta hela var en hemsk dröm.

Any way, intog soffan för tvtittande sen. Sveriges vackraste kvinna var med hos Efter 10 med Malou, idag... nämligen Lila Lindholm, kocken. Så otroligt vacker.

Begav mig sen en runda på stan, köpte en mascara och gick in för att kolla inne på lagerhouse.
Så dagen har varit lugn. Nu väntar en helg av mycket pluggande, och ikväll kommer mamma upp hit till Halmstad. Och ikväll blir det Idol och imorgon Stjärnor på Is.
Åhhh spännande!!!

Btw, det är ju helg.... som betyder sötsaker.. så... varsegooood...

Lätt jag föder hans barn. Utan tvekan..... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0