kalle baah ringde... ha ha.. minne

Det är ju fett bra detta med musikhjälpen! Jag sitter och kollar på det nu. Kitty är inte där just nu, men han söta homogay:en (som han ville nämnas som, igår) har glömt hans namn, är ju oxå helt lovely.
De spelar jäkla bra musik också.. folk önskar ibland värsta fetta musiken som man inte hört någonsin eller iaf på dölääänge.

Igår var schyst kväll, satt som klistrad vid datan men lämnade den när det var dags för "Weeds".
Kan ju inte låta bli att nämna detta avsnitt dock... Shiiiiiiit va naket det var igår! När de skulle filma in porrfilmen... Hrmf... Ha ha!
Han är dock jävligt snygg, den där morbrorn som jag nu helt loosat namnet på...

På tal om snygga killar, idag hade vi ju typ betygssnack med våran biologilärare, så medans en efter en fick iväg så fick vi ju alla andra sitta i ett klassrum och vara sociala och pratsamma med varandra, och det var helt okey för min del. Satt ju bredvid han här "snyggaste-killen-jag-typ-någonsin-sett" (överdriver liiiiite bara, för han är verkligen väldigt mycket EYECANDY)  och snacka massa.
Jaja, och sen när alla var klara så var det önska god jul till alla och kramas o sånt där.

Btw; är besatt-hooked up på Kalle Baah musik... igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0