under my umbrella

Finns jäääävligt många anledningar till varför sweden rock festival är två av de roligaste saker som hänt i mitt liv... den ena kallas 2007 och den andra 2008.
Och 2007 såg jag Aerosmith och stog längt fram. det va fan nästan som att pilla på Steven Tylers blixlås på byxorna, men ändå inte dra ner dom. SÅÅÅÅÅÅÅÅ nära var jag. Och detta är sanning. Finns massa bevis. (kallas fotografier, - sök på google.se om du inte fattar)
Och this one goes out 4 u babes (& some guys like not like other guys)
bara för denna är sjukt braaaa
http://www.youtube.com/watch?v=eEwjeEGId34

& I fucking loooooving it.

-
btw,
fick värsta söta responsen igår på ett sms av biokillen
o idag satt jag å tjöta me niklas på msn ;

Efter antal dialog..... =

annanicole säger:

man har ju hjärtat där & tror att allting kommer bli fint, varför är man lite feg bara....? man borde bara våga, I guess...

Niclas säger:

de tycker jag du ska .... helt rätt inställning ... go for it!!

Niclas säger:

åååå bliiii lycklig snälla, kära du!!

Niclas säger:

så sweet

annanicole säger:
har ju haft mina anledningar innan varför det inte varit så... men.. a new beginin

Niclas säger:finns säkert anledningar för å emot ... men vill man så gör man

annanicole säger:
o så blir det myspys braaa

Niclas säger:Precis ...

Niclas säger:å så levde de lyckliga i alla sina dagar ...

Niclas säger:e de inte så de ska sluta...

annanicole säger:det e så det ska bli bli va...?


-
btw, fick ett sjukt roligt snurrigt allmänt sms idag. "Du vet att du r an  ärntligen full...er eller (vad va det mer?) snuuuurrig om du skriver chammpklaaart , ......fan missat poängen"
det är såna konstiga meningslösa mess 
man kan le åt när man får för det är så maxat meningslös, men ändå personen som skicka det till den fattade att man själv skulle fatta hur jäkla konstig det va så man bara ler.  ringer man sen upp personen så kläcker den ur sig "haha trodde du jag va full en måndag eller?"! o sen är det liksom det som är det roliga.
När jag presenterar det på detta sätt blir det inte alls lika roligt som våran humor o man måste nog fatta det sjuka i våran humor....

any way, ska till stan snabbt o handla tomater o sen tbx & in i duschen o sen fixa frillan o så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0