Hooked up..återkommande i mitt liv, allmänt

Idag är jag typ triggad som fan. Liksom på G. Har dock ett depp-problem som tar över en del i hjärnan, men jag har ju mitt mål för att det ska lösas och inte behöva kännas så.

Det är helt sjukt hur mysig faktiskt julen är, men ändå hur jag läääääääääängtar ihjäl mig själv till det ska bli vår&sommar igen. Som på våren så blir det smått solljus och lite värme. Och så blir man allmänt kär, på våren. I min mage växer liksom det massa fjärilar bara det blir vår. Kanske inte kär, utan mest väldigt lätt att bli lycklig. Ungefär som en gratis fylla. =) Nåja,,, ni fattar.
Man blir liksom lycklig av allt på våren. Att en liten grön växt plötsligt slår ut, att någon som är sjukt snygg säger hej (behövs dock inte en vår för det), eller ja egentligen ALLMÄNT allting är roligt och bra på våren.
Och inte nog med det, efter våren så kommer sommaren.

Minns tillbaka till denna sommaren, och shiiit, det var verkligen det roligaste sommaren jag haft på flera år. Så otroligt levande, så impulsiv... så helt underbar. Varje dag hade jag äkta leende, och ofta helt ärliga totala maxade asgarv också.
Även om jag kanske inte spenderade sommaren med de bästa människorna man kan välja, så kommer jag altid att minnas sommaren 2008. För jag hade så otroligt roligt. På ett äkta sätt.
Ska jag nu fixa detta tillsammans med en bra ekvation utav bra vänner också så är det det maximala ultimata.

Människor sätter lätt sina spår inom mig. Jag minns det och kommer ihåg. Jag kan värdera det som betydde något, allt från något litet till något större. Men där kan jag även vara hård, och inte acceptera något svek, utan istället har jag då bestämt mig för att då fan inte ta något mera skit.

-
Har hittat värdens absolut sötaste, fjantigaste, gulligaste kärleksförklaring , inne på youtube.
Den är liksom så satans gullig så typ får man den skickad till sig så måste man bara tycka den är tokgullig och bortse från att den är fjöntig... =)
Iaf hade jag valt den.
Så; älskar ni mig, så hitta nu denna o skicka den till mig, för jag ska lätt inte tycka den är fjöntig... =)
Tänker dock inte berätta vart den hittades inne på youtube.... (sök: BASSHAUNTER)
Oops.
thihiih.

Fan va cool jag är idag, har min blodgivare tröja på mig, helt svart med vit text "DUKTIG".
Hoppas jag var det idag, på provet.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0