ge det iaf 1 sekund, nej jag har inte tid

Jag är egentligen rätt smart... inte för att skryta och så... ha ha... men ibland är jag dock jävligt bra på att kläcka ur mig saker INNAN jag faktiskt iaf lagt mer än en halv sekund på att funderat över det. Detta hände nyligen, under biologin... Vi gick igenom en sammafattning utav det vi nu ska ha prov på, på måndag... och så snackade vi detta jäkla korsningsschema och anlag för olika saker... och så iaf visar det sig att en uppgift så kunde kombinationen vara KK, Kk, kk (man kan välja vilka olika bokstäver ju, och där den stora är dominant, just denna uppgift hade de bokstäverna) och så bara kläcker jag ur mig; "men då måste ju den ha tre föräldrar!!!" Smaaaaaart Linn.
När sen den där extra sekunden hade gått och att jag även fått de andra att garva maxat över mig..., så insåg jag iallafall hur det nu menades med uppgiften.
Vad lär man sig utav detta? Ta en liiiiiiiiten extra stund innan man knäcker ut sig. (Vilket jag i och för sig blivit mycket bättre på, men fortsätter ändå lära mig det bättre...)
*Hrmf*

Btw, är inne på Metros hemsida. Fråga; "har du någonsin skickat sms du ångrat?"
Liksom hallå. Och så blir jag jävligt förvånad att faktiskt 39% säger NEJ. Fan vilken jävla lögn. Har dock kommit fram till varför siffran skulle kunna vara så pass hög ändå. Min teori är enkel. De som aldrig ens har skickat ett sms/ inte kan det, har helt enkelt aldrig skickat ett sms de ångrar.
För alla vi som kan det, vet väldigt väl om att man har gjort det... vissa mera än andra.... Ni får själv gissa vilken grupp jag tillhör av dom två... *Harkel*
Btw, sluta tragga om IPRED lagen... in för alkolås på mobiler istället !!!
Jag sätter ner min fot och säger min åsikt! =)

jaha, så är det andra torsdagen av Aftonbladets "samla film"-torsdag, och nu är det ju Hitchkock filmerna. Tog mig en liten funderare, vilket också faktiskt bevisar att jag är så otroligt vuxen att jag kan tänka ekonomiskt.
Tanke; "Hmm... 69 kr för en film plus denna tidning (för väl typ 12 kr?)... i typ 12 veckor framöver.... Tjänar man något på det?"
Och då räknar jag INTE in att man KAN ladda ner. Utan surfade lugnt in på ginza.se för vetenskapens syfte.... och insåg ganska snart att, nääääää man tjänar inte på att köpa aftonbladet+filmen. Checka istället ginza.se och köp  the collection.
Men visst... Nog många som "går" på det. Faktiskt höll jag på att själv slänga ut dessa 69 kr förra torsdagen, och idag inne på Hemköp höll jag på med exakt samma idé.
Meeeen... som sagt, shiiiit va vuxen jag måste ha blivit som är så OTROLIGT ekonomisk!!!

Ikväll är det "Du är vad du äter", ett program som jag ju då aldrig missar. Plus att jaaa, fan hon är rolig och bra, Fröken Skipper. och efter det var det något jävligt intressant vetenskaps program jag skulle se... Shit måste ta reda på vilket det var, jag hade tänkt...

Nu är det officiellt helg för mig... men denna helg blir det bara plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg.... inför biologi provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0