ang Kid Rock

Jag har ju i antal år varit lite små-hooked up på Kid Rock.
Jag erkänner att det finns många anledningar till det. Det började med för x-antal år sen att han gjorde en bra låt och såg jävligt snygg ut... sen valde jag istället att köpa hans skiva (för det gjorde man på den tiden) och insåg sen att en del av hans musik tyckte jag om, och sen gick tiden and I just diden´t give so much shit about it liksom, och så kom ju denna låt "Picture" med sheryl crow. HELT UNDERBAR LÅT. (Innan jag flyttade hemifrån så spelade jag den typ maxat och fick min mamma att också bli maxat hooked-up på denna fina text)
Any way... Kid rock har gjort många fina låtar (vilket man kanske inte tror)
andra pluspoäng han får är:
- Helt sjukt snygg
- Otroligt många tänkvärda låter/texter
- Han gifte sig med pamela

and he gives a shit.

Nu har han kläckt ur sig att Duffy ska akta sig för honom för han tänker göra henne gravid.
Man ställer sig ju frågan; VA FAN JAG DÅ????
Hade jag t ex fått möjligheten med Kid Rock så kanske jag skippat p-piller den dan.... =)
Detta skulle låta bra, men va fan jag har ju pstav i 3 år.. fett jag loosade där eller.
Any way... ska dränka mina sorger ang detta i kaffe nu.

C ya... I guess.

Vill poängtera;
jag har redan MIN kid rock... min karl i hjärtat. Men han har inte så långt hår, för det har jag lovat att raka bort nu i flera veckor... Undrar varför jag dragit ut på tiden.... (A)

Btw varför är det hästar som springer på tv? typ som är liksom på den tvn JAG har igång? fatta sjukt eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0