Uffe mannen, fan jag diggar dej ändå, mannen

Sitter och lyssnar på Lundell. Nu är det så att jag i flera, flera, flera år lyssnat på honom, tack vare min pappa och/ eller kanske också pga hans bästa vän är helt galen i Uffe-mannen.
Men kan man annat än att tycka om Lundell?
Medans jag satt och nu lyssnade och åter igen blev ännu mera frälst så kom efter en stund "Rialto" låten... och den får mig att maxat deppa. Jag blir så jävla manodeprissiv av den låten.
Så jag bytte låt, men tänkte på massa negativheter o problem i världen ändå. Så alltså.
LÖSNING?
Ät chips.
Nej.. det har jag dock inte sysslat med.. men stället så lyssnar jag på mera "kärlek-deppiga-men det finns ett hopp- och kärlek är helt jävla lovely"-låtar med Lundell.
Men nu har jag bestämt mig att lyssna på massa glad musik istället. Men först ska jag gråta vidare några tårar till "Sannah" med mister Uffe. För den är så jävla fin. Och nyår är ju snart.
Nu skrev han ju den till sin dotter, som typ borde tillhöra allmänbildning... Och därför har jag tänkt ut att jag ska kräva av min pappa att han också ska skriva en låt till mig som också spelas flera, flera, flera år senare...!!!

Nåja... på tal om nyår..
Ska jag erkänna en sån där sanning som fan alla brudar vill?

Man vill kyssa den man älskar på 12slaget. Okey, jag kan lätt säga "whatever" till det, bara jag får kyssa den jag älskar på alla andra timmar av dygnet under en lång framtid, men man kan inte förneka det.
För två år sen kysste jag Ström (han och Mange kommer allti vara de bästa vänner i mitt liv hittills) vid tolvslaget. Förra året firade jag 12 slaget med Brian.

Jag vet att det är fjöntigt, för det är alla andra timmar på årets kalender man vill fira och som har en betydelse. MEN VA FAN jag har då fan aldrig kysst mannen jag älskar vid 12 slaget.

Kanske detta året.... With my sweetiepie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0