youtube vinner mitt hjärta

Fan, youtube är lätt det bästa som hänt internet. Utan tvekan!
Hamnade in där idag också såklart, mest för att sitta och lyssna på en sjukt roligt klipp, sen ville mamma checka jonas glans klipp så vi fastnade framför datorn och har vikt oss själva av garv nu, under några klipp.

Jag har pluggat mest hela dagen, tills det var dags att käka middag. Kyckling, så gottis =)

Igår var det mest pluggande också, fast på eftermiddagen kom Mange och Elias över på en fika och traggestund. Elias tyckte han skulle hjälpa mig med att plugga, men det roligaste med det var förmodligen detta med att man kan få ha fina understrycknings pennor i olika färger, så han bad snällt om att få hjälpa sin faster att plugga... Nu har jag en vääääldigt färgglad biologibok.
Mange ringde senare på kvällen och berättade hur Elias stolt hade berättat för Mia att han minsann hade hjälpt mig att plugga =)
Mange ringde nyligen nu också, där han idag hade fått ta med sig Elias till affären för att köpa understrycknings pennor.. och nu hade banne mig Elias strykt under JÄTTEmycket i sina böcker....Och så går han runt och är stolt över att han ju börjat "plugga, precis som mamma och som Linn"
Thihi... sötunge.

Igår kväll kollade vi på Stjärnor på Is förståss.... spelade ingen roll vem utav dom två som vann, för de är så sjukt bra båda två, men jag hoppades väl på Marcus, och har ju sagt det ett bra tag nu... och visst han tog hem det och jäkligt bra gjort tycker jag =)
Igår kväll kollade vi även på denna dokumentären om Brittan på fyran.

Näää, nu får jag förflytta mig från soffan o datan o youtube o allt roligt till att gå och plugga inför provet imorgon.... har skrivit korsningsschema så det fan verkligen känns som allt går i kors i huvudet på mig....
Any way , imorgon ska jag fan skriva ett VG =)

Hoppas ni alla haft en fin helg och jag önskar er en god andra advent oxå =)

Btw, ikväll är det Erik och Mackan på sexan... ska inte missa, inte missa, inte missa.
De är fan sjukt bäst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0