när mobiler inte fanns

Jag tycker verkligen otroligt mycket om honom, men sanningen är kanske att jag är dökass på kärlek? Jag fattar fan inte varför.
Åh jag vill lita på honom, jag vill så jävla massa.

Just nu sitter jag och väntar på att min telefon ska ringa (och nej, det är inte så att jag bara sitter och väntar på att den SKA ringa, utan den ska faktiskt ringa för jag väntar på att personen ska ringa, så det så)
Varför lyssnar jag på Beyonce?
Det är ju liksom inte som Hardö är här.
*ler*

Nåja, är duschad och sminkad men mitt hår ser helt sjukt ut så jag måste fixa det annars lär jag känna mig döful typ.
Varför har jag inte långt blont tjockt hår?
Plattång is da shiiiiit 4 me alltså.

Ja igår va en trevlig kväll och vad göra vad göra vad göra idag? äsch det märker man väl sen.
just nu sitter jag iaf och lyssnar på britney. japp och jag skäms icke!
men alltså hallå, fatta hur bra "gimme more" låten är eller?
man bara "its britney, bitch" och ja det är bara döroligt för det är så drygt och britney är ju knas så why not?

nåja =)

meeehhhhhhhh riiiiiiiiiiing då!!! vänta vänta vänta.
jag känner mig som en brud som sitter och väntar på att killen ska ringa.
(ehh.. exakt så är det ju också... hrmf)

hahaha
fan va jag älskar livet och vad det innebär.


(va rädd om mig så lovar jag att finnas vid din sida för en lång framtid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0