Överlevde Arvika

Hej hopp i tomteskogen!
Japp här är jag igen, efter ett par dagar...
Först var det ju då Arvika festivalen... denna gång sålde jag dock godisremmar och inte stod och stekte/gjorde hamburgare, vilket resulterade i att jag luktade sååå mycket bättre denna festival =)
Jag träffade sjukt trevliga folk, typ "grannarna" intill min godisvagn, värsta nice folket så efter dagarna då jag jobbat typ 15 timmar så var det fest inne hos dom.

Så festivalen va sjukt rolig! Även om jag jobbade. Sista kvällen, i lördags så hamnade vi inne på rave/trance huset och stod där och dansade och kletade in våra kroppar med sån där uv-ljus färg.
Helt sjukt roligt alltså =)

Ja, sen var det ju en hel dag på tåget för att ens kunna komma hemåt igen i söndags. Utan sömn och typ ingen mat på flera timmar, så jag var lagom trött och snurrig, men efter 12 timmars resande så kom jag iallafall till Halmstad där min kära mamma kom och hämtade en riktigt trött dotter...
Så sen blev det middag och sen rakt i säng. En riktigt säng! Inte luftmadrass i ett dumt tält...

Ja och sen stannade jag i Halmstad faktiskt tills i onsdags, och kom hem på kvällen.

Idag funderar jag på Kristiantad... eftersom det är festival där.. men får nog bli imorgon istället...

Igår hade jag en jättebra dag. Pappa kom och hämtade mig på förmiddagen och då åkte vi till Hästveda marknad och gick där någon timme, och pappa köpte en jättesöt tröja som är blå och det står "KRAMA MIG" på, typ värsta gullig.
Och efter det åkte vi till Lursjön och ja, halvt solade iallafall för som sagt vi bor i Sverige och då får man väldigt sällan sol.
Men badade gjorde jag =) två gånger och det va härligt!
Efter det åkte vi och handlade på Coop och sen var det en lugn kväll.
Hde en bra dag med min pappa =)

Japp... och nu lyssnar jag på massa massa massa bra musik och blir sjukt glad.
Saknar min darlingpussgurkahjärtegullissnuttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0