Al Bundy, gift dig med mig.

jag är typ skoltrött. och halva terminen har gått. det är ju både nagativt och positivt. men nää, jag är bara skoltrött lite idag. typ hade hellre legat i soffan och kollat på förmiddags-och-eftermiddags serier. Nej, det hade jag nog inte. Jag vet med stor erfarenhet att det tröttnar man på.
Det är fan roligt att gå i skolan. Man lär sig massa saker, och så kan man berätta för folk och vara med i massa viktiga och smarta dialoger.
Men liksom, en dubbellektion historia och sen en dubbellektion naturvetenskap b direkt efter?
Där finns en kille i min naturvetenskaps klass, han sitter och liksom putar med läpparna HELA tiden. ser helt roligt ut! Liksom "in med doooom!" Det finns faktiskt jävligt softa människor när man går på komvux. I iallafall i de klasserna jag går i. Människor är väl underbart!?

Och så har jag bytat ringsignal. Så nu missar jag en jävla massa samtal eftersom jag inte fattar att det är min telefon som ringer. Det är därför jag har smstummar. Tur att mamma är arbetsterapeut.

Nåja. och rostade mackor med vitlökssalami på är en riktigt kicker. Gottis. Det är fest i min mun!

Alltså jag facineras lite av detta man läser så mycket om nu. Alla unga brudar som bara babblar på i sin blogg och så tjänar de DÖMYCKET cash på det och får gratisgrejor och allt.
Hallå liksom!!! Här är jag. Ge mig pengar och en rosa ny data och allt.. jag bloggar ju faktiskt också.

Det är den jäkla kapitalismen. Krossa kapitalismen, skapa systemet!
Varför kan jag inte sluta säga det hela hela hela tiden. Daniel bara: "jag tänker inte prata med dig någonsin igen om du säger det mera"
men jag kan liksom inte sluta.

Nej nu blommar löken!

jaha... idag på naturvetenskapen ska vi iallafall inte klippa sönder grishjärtan. kanske kohjärnan? Hahha, jag är on fire today!
Nej, men ja jag vet inte vad vi ska göra. men sen ska jag cykla till staden och köpa brocolli och sen hinner jag hem till det andra Al bundy avsnittet.
Alltså Al Bundy kommer seriöst att bli min DÖD. Jag garvar så extremt mycket åt vad man gör eller säger ibland, alltså såhär går det till:

1. Al får en idé.
2. Al misslyckas fett mycket med sin idé. Typ ramlar ner från taket, rätt på Jeffersson.
3. Jag ASgarvar, kan inte sluta, skrattar ännu mera, ramlar av soffan, skrattar så tårarna sprutar, får smink i ögonen av allt skratt pågrund av Al Bundy, skrattar så det känns som jag blir blind, ligger på golvet och skrattar ihjäl. Tar mig efter ett tag upp från golvet. Hinner knappt upp innan allt upprepas IGEN. och så håller det på hela "Våra värsta år"-avsnitt.

Ni kan ju bara fatta hur rolig jag är när jag ser det alltså. Men det ser ju ingen. Eftersom jag är alltid ensam.
Jag är typ alltid ensam. Varför är det så?
Nej kanske inte alltid. Imorgon ska jag ju tillexempel umgås med Daniel. Och sen åker jag till Skåneland på torsdag och då vill ju alla umgås med mig.
För jag är ju bäst.

Ahhhh... man cyklar jättesnabbt om man lyssnar på Madonna. Sccchhhwwwiiiissshhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0