ångest

FAN va jag inte vill till Halmstad idag. Jag vill stanna här. jag vill bara vara hemma. jag vill verkligen bara vara hemma. jag vill inte sitta på ett dumt tåg, jag vill inte gå i skolan en hel vecka.
men allt detta är nog lögn. för jag trivs ju i halmstad. och jag tycker om att plugga. och veckan kommer att gå snabbt, för jag är hemma på fredag igen. Jag har bara den vanliga "linn-ångesten" och så hann jag inte allt jag ville denna helg. Åh kan jag inte få en dag till?
Jag är så trött idag. Och min förkylning blir inte heller bättre. (tycka synd om linn-dag)
och hur depp är ju inte jag? hallå lyssnar på bryan adams och den där låten ALLA gråter till när de hör. fatta tragiskt.
Jo igår hann ju bli knas. Men det va jävligt gott med kebab. Han på bella donna är en trevlig prick. Idag åt jag mindre näringsrik mat. Typ nudlar. Och så pratade jag med biokillen och han va faktiskt inte mycket gladre än vad han va igår. (va alla depp igår?) men jag berättade för honom att nudlar och majonäs är galet gott. och det trodde han inte på, men det är mest för att han typ aldrig äter nudlar.
Jo och så har jag märkt en sak denna helg, - jag får plats under min säng. Då kan man ställa en földfråga. Varför hamnade jag där?
Jo. Jag dammsugade med min dammsugare (som är röd och som jag målat med rosa prickar sen förra helgen då jag målade hela min byrå rosa) under sängen och vet ni vad jag hittade som jag letat som fan efter???? MINA RAGGSOCKAR. dom bara låg där och va efterlängtade. Men givetvis är de svårflörtade som fan, precis som jag. Så de låg verkligen skiiiiiiiiiiiiiitlåååååååångt inne. Så jag fick krypa och anstränga mig som en galen grek och då märkte jag att jag får plats under min säng. thats hot.
Och så undrar jag: varför sminkar jag mig liksom en tråkig bajsdum söndag?
Och så längtar jag ihjäl till sweden rock. Och så hoppas jag att jag får den snygga tröjan på HM.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hejsan! :D Vad ska du hitta på en söndag som denna? :)

2008-03-09 @ 15:48:51
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0