för tidigt för allt

Alltså seriöst, detta med tid är konstigt. Jag typ tycker om att sova, men tillhör den skalan av mänskligheten som inte sover så jättemycket. Iallafall inte nu längre, förr sov jag typ 10 timmar, men då mådde jag dåligt, och idag mår jag bättre så det kanske inte är så dåligt ändå. Men ändå, hallå, - varför vakna kvart över sju på en onsdag när man har lov?? Och jag kan ju inte somna om heller!

Så då gick jag upp och det va hela minus 0.6 grader ute. Ångest.

Varför inte sol och sommar? Eller iallafall vår. Men nähä.

Så då åt jag några köttbullar och drack multivitaminjuice.

Sen kollade jag på tv, duschade, sminkade mig.

Gick till stan och insåg hur skönt det va med frisk luft. Och så köpte jag ytterligare ett nytt nässmycke, för det jag hade igår typ ordagrant flög ut från hålet.. konstigt som fan...

Och så träffade jag min granne.

Så mycket innehållsrikt har alltså hänt i mitt liv idag... ^^


Oj.. Al bundy slutar snart och jag har missat det... Attans! Nej nu blommar löken!


Igår hyrde jag tre filmer.. såg en av dom.. "på smällan". Ruvans vilken söt film och rolig =)


Ja jo, och så ska jag gå på stan och fika med mamma i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God dag! Hoppas du sovit gott och får en bra dag idag!

2008-03-26 @ 12:30:23
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0