give me sugar

Vad har mitt innehållsrika liv innehållt idag???
Vakna, kissa, kolla spegeln, kläder på, tv, kvantum nästa,- handla sköljmedel, diskmedel, makrill i tomatsås, duschkräm och inser att klockan inte ens  är 10 på morgonen. Vandrar hem i snön och lämnar det jag har köpt hemma, och in till stan och in på HM och handlar foundation. Går hemåt, och ser **** som jag inte sett på länge, blir glad över att han ser ut att må bättre, kommer hem till mig och träffar min granne som är go och glad, och jag inser att livet blir vad man gör det till.
Jag kommer hem och sätter igång en av de tre filmer jag hyrt och är lagom lugn. Och trött. Kollar film och vilar, sen intar datan igen.

Nu är jag trött, men mest skulle jag kunna stanna här och lyssna på denna vackra musik.

Jag hoppas att denna sommaren blir minst lika vacker som förra sommaren. make me happy, again.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har du bra tips om träning för kroppen?
Tipsa gärna mig på min blogg -> http://rebeccaasv.blogg.se

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 15:34:13
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0