gris

Jo och igår va ju en sån där allmänt vanlig dag. Jag kände på alla indre delar av en död gris. På naturvetenskapslektionen. Tänk va många brudar det finns som bara "åh nej jag kan inte se det, det är så äckligt och stackarst lilla grisen. alldeles död. och allt är blodigt och slemmigt" men hallå liksom?
Så det visade sig att jag var den enda som rörde den döda grisen. Jag tyckte det va intressant. Vet ni tillexempel att ett grishjärta är väldigt likt ett människohjärta?
Däremot har grisar större levrar än oss. Så grisar kan nog supa jävligt mycket mera än oss.
Men grisar super ju inte?
Nåja... nästa viktiga tanke..
Så det va en jätteintressant lektion. Sen cyklade jag åter igen som en galning genom Halmstads gator, hem till lägenheten, städa som en grek. Mange hämtade mig vid kvart över sex, och sen tåg till skåneland.
Väldigt trevlig tågresa, folk är trevliga på fredagskvällar. Eller är de mest småfulla?
How knows. How cares anyway.
Och jag fattar inte min fetish för detta med britney spears musik, jag lyssnar på "gimme more" och "piece of me" HELA tiden.
Saker jag har att göra idag: städa lite till, duscha, diska. Ja, jag kan fan lika gärna bli en hemmafru. Det känns så. Men det hade varit rätt mysigt. Typ förkläde och en arbetande man.
Och det är vad jag behöver göra idag. Vad jag kommer att göra: Kolla Pirates of the caribbean, spela xbox, lyssna mera på britney och dansa som henne (iallafall försöker jag i min ensamhet) och typ sminka mig. och prata i telefon.
Fan va härligt att vara hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0