jag är oskuld på blogg.se

Japp jag är ju det. Oskuld här... och försökte skramla ihop lite fakta om denna lilla sajt. Kostar den något? Kommer jag bli ännu fattigare i månaden just av att sitta och trycka på tagenter? Frågorna va många. Svaren va dock få. Johanna sa: "Men hallå typ fixa blogg.se" och sen skulle jag fråga Jessica som inte svarade! Nåja, så ja jag får väl börja testa detta med bloggandet. Förra veckan lurades jag av en vis Mr S att skaffa facebook =) Men missuppfatta mig rätt nu. Jag är INTE en sådan som bara faller för vad som är "hett inom nätcommunities" - liksom hur MYCKET skit har jag ju inte snackat om typ lunar ??? Nåja, Facebook fanns tydligen hela världen av alla hela världens människor. Och kära blogg.se jag tänker nog stanna här. Dock ska jag göra ett fint slut med facebook. Man kan ju inte för många. (btw måste byta låt) det blev "Främling" med Carola.
Nåja... Så ska det finnas ny människor som läser om mitt väldiga innehållsrika liv nu då då?
Okey.. jag tänker inte dra min livshistoria, men nu som ny bloggare och typ det väl innebär att man tjötar runt om sitt -just som sagt- innehållsrika liv- så kan jag ju berätta om typ igår. eller?
Jo........ vänta... va fan gjorde jag igår?
Jag hade någon sån där viktig lektion. typ...ehhh... det va onsdag... så jag hade... tyska. tyska hade jag. och så tjötade vi på om hur man är trevlig i tyskland och bla bla bla. och sen på kvällen så umgicks jag med Daniel och han hade en fin vinare och vi lyssnade på musik, snackade och hade allmänt jävligt trevligt. Och det blev sent som fan, så imorse va jag pigg som en grek och lyckades stiga upp ur sängen typ 10.15 och lektionen skulle börja 10.30 (det tar typ 10 minuter att cykla till komvux)  så jag blev för första gången denna termin försen. Skämdes ännu mera som en galen grek. Men äntligen har vi börjat med något vettigt på naturvetenskap B. Människan och kroppen. Thank you lord. Och sen efter den lektionen så hade jag 5 minuter att cykla som en galning mellan Halmstads gator och inte bli ihjälkörd och dödad av bilar för jag skulle ju ha en dubbelkörlektion 5 minuter senare.
Jag körde på en katt. men saker och ting händer ju faktiskt i trafiken.
Så jag kör vidare i livet... och testar detta med blogg.se (Hallå ni ska ge mig cash för jag gör reklam för er!! annars blir det mupppoäng, god damnit)
Och ikväll jobbar jag på både tagent-och-sms-tummar. men det jobbar jag ju på varje dag. För jag är ju dryg. Och arbetslös.

Jo. Alltså jag är verkligen kär i Mange Schmidt. Jag kan fan inte hjälpa det. Såg hans video till "Gömma mig" innan ikväll. Han är liksom myskramig och pussgullig. (Finns de orden???)

Nåja. jag är iallafall inte "oskuld-blogg.se" längre.
Btw.... Imorgon åker jag hem till mitt underbara hässleholm.. eller iaf underbara lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0