klimatfrågan?

Och så har jag haft en rätt så trevlig helg. I fredags kom jag hem vid 8 tiden, och då blev det mest jag och soffan som umgicks. och tvn förståss.
Och i lördags var det härligt. Åkte till kristianstad och hade en jättefin dag, satt ute i solen och drack någon cider. Och kvällen blev lugn och så också.
Igår var det att packa och städa lite. Åt kebab. Han på belladonna är för jäkla trevlig alltså. han alltid bara "ja, kebab i bröd - utan tomat och utan gurka och stark vitlökssås ja?" =)
Jaja.. och sen brumade det iväg med tåget till Halmstad igen.
Och idag vaknar jag upp ur, uppenbarligen något som varit min dröm, - att våren skulle vara här, eller åtminstonde på G. Men nähä, fullt jävla snöstorm ute. Grrr.. sängen lockade extremt mycket mera än att ut och cykla till historia lektionen exakt då.
Gud, varför gör du såhär? Det ska vara vår och solsken och man ska sitta ute och slippa frysa, och alla tunga ytterkläder. Och så blir man lycklig och glad och allt.
Du straffar mänskligheten!
Ja, något måste jag skylla på... eller ska jag skylla på klimat-det-där-alla-pratar-om-som-är-så-inne-att-prata-om? Men det borde inte stämma. för då säger man att det ska bli varmare.
Snö ÄR inte varmare.

Någon som vill bjuda mig på en solsemester i sådär 2 månader framöver från nu så är det helt OKEY med mig alltså.

Måste gå och ha tyska lektion... så.. auf widersehn!


(rädda ozonlagret - stoppa linn med hennes hårspray!) haha bästa citat ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0