påskmat

typ nu är jag jättehungrig... och pappa hämtar mig senare... så typ om en timme...
och då började jag tänka på vad typ påskmat är. och det måste ju påminna väldigt mycket om julmat, fast påskmat istället liksom. Man glömmer ju från år till år. Eller är det också på grund av att jag HATAR påsken.
Men så kom jag fram till goda saker som säkert kommer finnas på påskmatsbordet idag.
typ vitlökssill, yummi yummi. och lax, himmelskt, och ägg... ja, så det ska jag äta..
men pågrund av vädret så får inte jag köra bilen idag.
jaa.. men det är väl bara till att starta denna påskdag... typ

längtar redan hem till min data, fast jag inte behöver lämna den fråns om typ en timme. min söta data. och så är jag supersugen på att bara sitta och tjöta på msn hela dagen... så det får jag göra ikväll...

bah vilket onödigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0