tvbög är jag, all kärlek till al bundy ^^

Nu blir jag lagom trött på mig själv. Typ från kvart i sex imorse, - helt j*vla vaken! Men jag bestämde mig ändå för att stanna i min underbara säng, eftersom täcke och kuddar är så skönt. Och vid åtta tiden drog jag mig upp, och satte igång kanal 5, och kollade på "Vakna med the voice", som jag alltid tittar på på skoldagarna =)
Jag tycker mer och mera om Josefin Crawfoord (kan inte stava efternamnet) för hon är rätt roligt dryg.
Men hon var ju en stor idiot på Gaygalan. Snacka pantad brud då.
Och skrikig!

Nåja, sen orkade jag inte duscha, men sminkade mig rätt snyggt iallafall.
Kollade på "Montel show" - fatta tvbög jag verkligen är.
Sen blev klockan typ tio, och staden hade öppnat, så jag drog ner till stan, och så träffade jag Rosander och J och stod och snackade med dom ett tag, kanske kommer de upp hit senare.
Sen gick jag vidare till stan och skulle köpa en blå mascara och ett rosa läppglans, men sen slutade det med att jag stod och sminkade mig ännu mera inne på Lindex, och HM och glömde bort att köpa det jag skulle, så då gick jag hem igen, och lagom till Al Bundy började =)

Och så har jag faktiskt duschat nu. Och snart börjar Al Bundy igen =) om typ 20 min.

Imorgon åker jag till Halmstad igen.. men vill stanna hemma... =´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0