85 va året The Soffan kom till oss

Det blev inget jobb i helsingborg.

Det har varit typ två konstiga dagar, jag är hemma nu igen, och inte bara över en helg utan liksom verkligen hemma!
Det känns så härligt, jag tycker verkligen om att vara hemma i mitt eget hem , bland mina egna grejor och så. Och här har jag ju alla mina vänner, och så =)

Jag har haft tjafs med pappa både igår och i förgår, och bara varit massa ledsen =(
Usch va jobbigt att vara ledsen!

Jo igår kom jag hem... åkte brumbrum tåget... träffade en dörolig prick på tåget, nice.
Väl framme i Hässleholm, begav jag mig mot Tingsbacken för att träffa massa glada folk, det va ju värsta fina vädret, men sen visar det ju sig att alla är på Siestan!
Så ja sent som fan, eller typ vid tio tiden på kvällen drog vi dit och satt utanför och traggade och träffade folk. Nice =)
Kostar fan 400 kr att gå in och jag har typ noll pengar så det är booooooooooooring.

Men jag har iallafall bestämt mig att köpa en ny soffa =) Den gröna är INTE kult eller RETRO eller COOL längre, den ser mest ful ut faktiskt.
Men det är en soffa med massa minnen!!! Uppenbarligen... mamma köpte den typ -85.
Fatta mycket folk som suttit i den!
ja man har gjort mycket i den soffan alltså.
typ alla har suttit där, man har ätit där, sovit där, gråtit, skrattat, varit full, ja massa annat... den soffan är ju liksom en grej för sig själv.
Fan att jag typ tröttnat på den.
den lilla ljusgröna skinsoffan, snart blir det dock bye bye!

Igår blev jag värsta paff, för jag hade typ nyligen kommit hem och satt på balkongen och lyssnade massa högt på HIM och sen plötsligt hörde jag dörren öppnas, och då hade mamma kommit hit, och hon visste inte att jag hade åkt hem, för jag hade inte kunnat berätta det, för jag typ bestämde mig en timme innan jag åkte, nåja, och så kom hit och hade köpt massa mat till mig.
Min lilla mamma.

Nåja... idag är jag: halvt färdigt sminkad, inte alls valt kläder, duschad och jävligt glad för att vara hemma.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0