dvd boxar jag MÅSTE ha

Idag har jag verkligen känt mig sådär superduktig i skolan.
Jag vaknade vid 8 tiden, kollade lite tv, och cyklade sen till skolan.
Och från typ halv tio till kvart i ett, satt jag i datasalen och gjorde ett helt nytt projektarbete.
Ibland känns det döbra att vara så duktig, liksom.
Sen var det tyska lektion, och mitt i den, så går brandlarmet på hela skolan, och alla människor ut på gården, och ja, sen visade det sig att det var en brandövning och de skulle kolla hur lång tid det tog för alla att komma ut.
Bra att man har sådana övningar fortfarande!

Egentligen är jag typ sjukt trött att endast sitta och se tagenter och en vit data skärm, för idag iallafall, men jag skulle mest in och kolla lite på aftonbladet och sådär. Så man liksom hänger med i snacket, om vad som händer i världen =)
Typ Carolina Gynning, ska lämna femman. Jaså, intressant.
=)

Igår halvsov jag mig genom "desperate housewife", som jag ganska nyligen upptäckt att jag faktiskt tycker är ett sevärt program.

Berättade jag vad jag hittade på Åhléns, som jag bara MÅSTE ha, och till hösten, när jag får pengar igen så ska jag lätt köpa det!!
"Melrose Place"-boxarna, "Baywatch"-boxarna, och "Hasse och Tage"-boxarna.
Måste ha!!!
God damnit!
"Melrose Place" är en sjuuukt bra serie. Varför visas inte den längre?
Nää, men visst visa "Våra bästa år" som typ är över 100 år gammal, det kan dom göra.
*Gaaaah, förbannad*

Nåja... nu ska jag cykla till lägenheten i det någorlunda fina vädret. Kanske sitta ute på gården på gräsmattan? Eller kolla på "Oprah" och andra smaskiga eftermiddags-serier, som förgyller mitt liv.
Nej, det är inte tragiskt, det är givande! Tänk va man lär sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0