skåne

Jag är typ dötrött på skolan nu... usch ja.
Jag tänker gnälla om detta tills skolan slutar och allt är klart... typ en vecka kvar... mö gnäll...
Nåja... jag längtar hem... och jag vill ha ett jobb och ja allt vore så jävla mycket roligare då...
och då får man pengar... och då kan man köpa massa roligt... eller man kan ha roligt....
igår gick jag mest i stan, och insåg verkligen att det finns fullt av roliga saker som vore roligt att ha...
men jag behöver inte saker...
men ja..
jag handlade iallafall upp mitt skivlagret presentkort =)
köpte två filmer och tre snygga klistermärken. goodie goodie.

Imorgon är det rock n roll... klockan 11 =)
Grrr!
Fy va nice det ska bli.

Jaha... Jag vill ha kräftor! eller typ grillad kyckling...

Åh måste gå och ha tyska nu... så... later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0