"sorry, Blame it on me"

dagens låt - "sorry, Blame it on me" Akon.
Om kärlek och känslor och allt ändå vore, - okey kanske inte lätt, - men aningens enklare?
Annars är livet faktiskt rätt bra nu. Jag mår rätt bra med mycket.

Igår blev det rätt trevligt... Alla satt på tingsbacken... Jag kom dit rätt sent dock, typ sju tiden... För först på eftermiddagen var jag med mamma textil, mormor på kapensgården och lyssnade på Niek som spelade piano, klassisk musik är verkligen något jag borde börja lyssna på. Helt seriöst.
Hela kroppen var avslappnad och ett skönt lugn omsvepte mig. Otroligt härlig känsla.

Ja jo, och sen satt vi alla där några timmar, sen droppade folk hemåt och Kenta och jag satte oss på Cats och drack varsin drink, och sen gick jag hem och softade i soffan och tog det lugnt.

Idag är vädret ?????? Solen är go och glad och varm när den väl tittar fram. Men annars så blåser det kallt och kyligt! Usch.
Så blir det Tingsbacken ikväll?
Well, det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Så på med någon jävla termo-dräkt (eller vad sjutton heter dom??? sådana man har när man är liten och ens föräldrar släpper inte ut en utomhus ifall man nu inte har denna dräkt på sig, som ungefär tar så lång tid att få på sig så man undrar om snön till och med kommer hinna försvinna innan man ens kommer ut. Och allt man ville egentligen va ju bara ut och göra en snögubbe.)

Nåja, om det blir en fin kväll , vädermässigt, så lär ni se mig på tingsbacken.
Life is sweet, anyway.
Det är sommar och vår och alla blir glada och det är helt galet underbart.

ska måla naglarna.


Blondinbella, släng dig i väggen , - snart är min blogg sveriges största. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0