typ musik

Jag satt innan för en stund sen och skrev ett inlägg... men muppdatan dissade mig fett mycket... så allt jag skrev försvann... tur man har bra stubin.. NOT!!!
sitter och softar på msn och kollar lite musikvideos på the voice, mtv o ztv.
soft... och så kommer denna låten!!!
Egentligen, musik är jävligt speciellt. Man minns människor, händelser, känslor.. till olika låtar, och så.

nää blir väl typ duschen nu och om det inte blåser storm ute så ska jag ut och sola min bleka brunutansol-kropp... =) =) =) hahahahha

ikväll ska jag titta på "breakning bad".

dösugen på typ något gott. attans. igår åt jag ju varmrökt lax... typ det va verkligen fest i min mun då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0