Typ sommarlov är ju en smart idé

Jaha, så var det en trevlig snabb sväng till Skåne i helgen.
Vi firade min födelsedag på lilltorpet, med fika och så.
Fick lite presenter också =)
typ; Fab 5s style-bok, två drink-böcker, ett stort vinställ, rosa påslakan, en till bar-stol till mitt köksbord, presentkort på HM och skivlagret, Kay Pollacks ljudbok på en bok jag har, "att välja glädje", en skiva med klassisk musik på piano, och så fick jag pengar. Alltid bra =)

Igår var det rätt fint väder... ute och gick, och låg sen i solen på gräsmattan och softade.
Åkte med mange, mia och elias tillbaka till Halmstad vid 3 tiden.
Kollade på "Crank" och "Gisslan", två dvd filmer jag lånade av Darlingen.
Snacka den försnämna var rätt psykad!!! Men den andra, "Gisslan", med Bruce Willis var jättespännande och bra!

Ja, och kom väl i säng runt 12 tiden i natt... vaknade runt 8 och cyklade till skolan... sitter i datasalen och ska skriva lite till om Berlinmuren... ska vara klart på Måndag och jag är mera än halvvägs så det känns rätt lugnt...
Men detta har jag ändå kvar i skolan, tills jag slutar om två veckor:

- Två redovisningar inför klassen (JAG HATAR DET!!!)
- Natur B prov
- Några restfrågor på Världskrigen i Historia.
- Tyska prov på fredag

Ojojoojj... jag är verkligen SKOLTRÖTT nu. Ärligt talat, och det handlar inte om att jag är lat eller så, det känns bara som det är dags för en skolpaus för någon månad nu...
Egenetligen vill jag fan bara ha ett jobb.

Jag är trött... skulle vilja softa med dessa två herrar istället för att sitta här och skriva om Berlinmuren....

http://www.youtube.com/watch?v=f3h6zTI7BQA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0