Something noone can´t take away, I gun 4 me

Hej Hopp I tomteskogen...

Oj j oj, nu har man varit ett busfrö igen... fast man är 21 år fyllda så kommer mamma textil inte tycka om det jag gjort idag...



Men faaaaaaaaaaaan va snyggt det blev!



-
Jag sitter och lyssnar på massa bra musik. jag är jävligt glad idag, jag känner verkligen att jag mår bra.
Det tråkiga med detta är dock att jag sitter själv, men egentligen gör det inte så mycket, för jag sitter som sagt med glad musik.
Och jag sitter fan nästan alltid själv.
Det är också en av anledningarna till att jag saknar Hässleholm.
Jag kan välja att vara ensam, men när jag inte vill vara det så finns det alltid någon att umgås med.
Det finns det nog egentligen här , för det har jag nog fixat,
men jag längtar verkligen hem.
Visst, jag behövde bort från Hässleholm ett tag, och det har jag varit nu i cirka 6 månader, och jag saknar de där hemma, jag saknar min lägenhet, jag saknar mina vänner, jag saknar själva staden (och ni kan fan säga vad ni vill men det är sant) och jag saknar att kunna träffa, - dig... I <3 You, darling =)

Halmstad var jävligt bra för mig ett tag, men jag tror ändå att jag kommer stanna i Skåneland.
Om inte Hässleholm, så hittar ni mig , i malmö..., yeah baby yeah.

Jag bara längtar tills jag kommer hem.

Men idag pysslar jag om min fina nya tatuering. Och lyssnar på glad musik, musiken pulserar i min kropp och det är härligt, musiken dansar med mig

Idag är jag fylld av glädje, och än så länge kan ingen ta det ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0