helgen

Attans, jag somnade i soffan innan "weeds" hann börja igår kväll...  =(

Ang helgen så var den helt okey... hann med en del, och tog det rätt lugnt ändå. Va hemma hos Mange i lördags kväll, och i söndags satt jag hemma hos Stridh och kollade lite film och så.
Btw, "ensam mamma söker" blir bara mer och mer spännande!
Men fan va jag stör mig på Nina, det finns ju inte ett enda avsnitt där hur säger "ta för sig mera, vill se om de kan ta för sig mera, vill att de ska ta för sig mera" etc, etc typ hundra miljoner gånger!! Guuuud jag är så trött på hennes jävla "ta för sig".
Och så kollade jag ju på bortklippta scener och visst hade Anette och Richard inte hållt händerna ovanpå täcket den natten! =) Det måste bli Richard, det är så uppenbart. Tycker nästan synd om han "magen" som ändå fortfarande hänger på...
Och Johanna är jag ju helt förälskad i =) Hon är så jäkla härlig och så vacker, och rolig!
Med henne vet jag dock inte alls hur det ska bli, vem det blir... det känns inte jättesäkert där alltså... men det märker vi snart =)
Och ikväll är det "desperate housewifes" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0