nice =)

Har fördrivit rolig tid tillsammans med Johan, och vi var aningens korkade som inte förstod vart Limbo skulle flytta, men det visar sig sen vara samma hus som mig, jag bor längst upp, peter sen och sen har Limbo fixat lägenheten under. Så jävla roligt! Har nyss varit där nere, och traggat och checkat, den ser likadan ut som min (är exakt likdan ju) och nu har de åkt o fixat mera med flyttningen men jag orkar ju inte bära så jag återvände till min data och lyssna musik, men när de är här igen så ska jag gå ner igen.
Känns kul att limbo ska flytta hit, han är jävligt soft o schyst.

Ikväll blir det utgång och imorgon typ lugnt?
På söndag blir det IKEA med min papps.

en trevlig helg till alla....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0