Bra helg =)

Goddagens!
Ytterligare en helg har gått, och jag åkte hem till Hässleholm i torsdags kväll ju. Intog mest soffan då och kollade lite tv och sådär, Johan kom över också.
I fredags var det som sagt lite roligt, för Limbo ju flyttade in i samma hus som mig, så vi var där nere och ja, trevligt.
I lördags var det att sitta hemma hos Mange, trevligt, men blev ingen utgång senare på kvällen.
Igår söndag så gick jag rätt sent hem från Mange, och sen träffade jag pappa, vi skulle gå och fika men insåg sen att de stängde alla fiken vid tre tiden, så vi satte oss på stationen och drack lite kaffe och te och snackade.
Sen på kvällen begav jag mig hem till Stridh, hade en trevlig kväll, jag fick dock sitta ensam när det var dags för säsongsavslutningen på "Ensam mamma söker"... =) Ha ha...
Och det var sååå spännande. Fan va underbara Anette och Richard är, snacka om äkta kärlek.
Och att Nina valde han Micke "med öronen" (som jag så snällt kallar han) passade väl också bra, dock läste jag att nu är hon tydligen singel igen. Nåja, jag brydde mig aldrig precis om henne, det var ju Johanna och Anette som var intressanta. Nina tjatade sitt jävla "ta för sig" hela tiden att jag ärligt talat blev sjuuuukt trött på henne. Jag tycker fan synd om hennes killar, redan från första program verkade hon ju bara vara ute efter spermier så hon skulle få sitt andra barn... Nåja, okey där var jag kanske lite elak. Men va fan.
Och Johanna valde Andreas... Intressant, jag tycker nog hon passade bra med de sista två, vilken som... Men ja hon verkade ju bli förälskad och lycklig så det är ju underbart.

Nu fördriver jag lite tid med att läsa vidare skvaller om programmet och hur de nu gått för dom... Känns tråkigt att programmet är slut, jag tycker ju det är värsta mysigt och underbart.
Nåja.
Jag sitter i skolan nu, har haft spanska, men ska sitta här vid datorn ett tag och skriva ihop lite mera om folkmord, eller ja, om förintelsen, som jag ska lämna in mitt arbete denna veckan.
Och imorgon är det pedagogiskt ledarskaps prov.... FAN va mycket det är nu de sista veckorna. Logiskt sätt har jag fan egentligen inte tid att göra något annat än att plugga. Men det finns så mycket mera man vill hinna med ju... Åh!

Nåja, så ja vidare igår kväll satte vi igång och kolla på den här filmen som typ går på bio nu, den om en liten pojke i leksaksaffären, och med även dustin hoffman och natalie portman. Jättesöt film.
Ja och sen sov jag över och upp vid  5 imorse och sen gick jag hem, hämta väskan och vid halv åtta åkte jag till Halmstad.
Nu blir det en väldigt intensiv vecka, och mycket pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0