Nytt fall

Jag har nämnt det förr, men det känns fan som det är ett jävla mörkt moln över hela världen, och varit ett tag. Igår uppmärksammade jag detta med den unga killen som varit försvunnen tydligen sen i fredags kväll, vilket jag sen fick veta på nyhterna på kvällen.
Idag sitter jag och läser om det nya fallet, liknande Fritzl. Denna historia har dock hänt i England, och en pappa som började göra övergrepp på sina döttrar i 8 och 10 års ålder, han hade hållt de fångna och våldtagit dom och misshandlat dom.
Döttrarna har fött 9 barn med sin egen pappa, och 7 st av dom lever idag.
Va fan är det för sjukt som händer i världen?! Man vill nästan inte veta det ens, men man kan ju inte blunda för det heller, men det är så pass sjukt att man fan kan inte förstå det! Eller det är dock omöjligt att förstå hur fan något sådant kan hända, hur man kan utsätta sina egna barn för sådant, ja oavsett vilket så är våldtäkt fruktansvärt redan så..., ja, jag har sånt jävla hat mot sådana människor!
Fy fan säger jag bara!
Kan det dock faktiskt ändå vara en bra sak med att detta med Fritzl uppkom, så är det väl att nu uppmärksammas flera sådana fall, om man nu ska se något bra i det.... Deras liv är dock helt förstörda och ja... Nej, kan inte skriva mera om det nu, blir bara arg, förbannad, och frustrerad.

Till något annat... men ändå nyheter! En klumpig nyhet dock... Det va ju den här kinesen som gjorde en "christer fuglesang" och tappade verktygslådan ute i rymden. Den är dock hittad nu =)
Såhär står det; "Experter uppger att verktygslådan med sitt innehåll inte kommer att krascha mot jorden utan brinna upp när den kommer in i atmosfären."
Attans då!

Ja, och idag inser jag att allt jobb med mitt stora Historia B arbete om folkmord faktiskt börjar lida mot sitt slut, nu ska jag bara fixa ihop de där sista bitarna, och ärligt talat så tror jag att jag väljer att pyssla med det imorgon, efter spanskan, den slutar vid 10 och sen börjar biologin vid 13 så där emellan ska jag fixa klart mitt arbete. Så tar jag mig en lugn dag idag =)
Btw, så har jag, i måndags börjat läsa en ny bok...  Verkar bra!
Den heter "Ingen äger mig" och är skriven av Åsa Linderborg.
Det är bra, för jag har ju varit i behov av en ny bok nu den senaste tiden. Det är så underbart att läsa, bra böcker, jag fastnar och så på några få dagar är de utlästa.
Kanske borde bli författare?

Nåjaa.... Må gott till alla där ute i cyperspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0