höstdepp blandat med underbara stunder

Shiiiit. precis som exakt typ för ett år sen, är jag likadan... det är hösten som gör det. jag skyller verkligen på den. Det är ungefär som tiden går, men det känns son en bubbla och så blir jag depp av just hösten. Och så blir det såhär, vilket mest jag själv mår dåligt över och blir nästan sådär... ja, det är svårt, för jag har inget ord på det. Men det måste vända, och därför bör jag inte vara ensam, utan istället verkligen se till att träffa människor, prata och umgås. Det är otroligt viktigt, annars blir allt en enda sörja deppighet.

Nåja, helgen var jättebra iaf =)
Mamma var ju uppe, och vi gick i stan, i lördags och shoppade lite, och igår så var det ju då dags att åka och kolla på dessa otroligt söta hundvalparna som jag sett annons på i HallandsPosten.
Och efter vi käkat, en god torskrätt faktiskt, så begav vi oss av, och givetvis blev jag förälskad och helt överväldigad av dessa små sötisarna. Tre så jättegulliga busiga och mjuka valpar.
Så vi spenderade ingefär två timmar där, och gosade och lekte med valparna. Givetvis fanns det just en av dom som blev min favorit.... =)
Vill verkligen ha en ny liten hund...., ingen kommer någonsin kunna vara Sluggo, eller ta hans plats i mitt hjärta och allt han betydde och var för mig, vilket han fortfarande är såklart, men jag fall verkligen för dessa små valpar igår.

Efter vi spenderat tid där, åkte vi mot Halmstad igen och då kom Mange och Elias över på eftermiddags fika och sen fick jag leka turtles, robotar och allt möjligt tillsammans med Elias.
5 åringar har verkligen otrolig energi plus fantasi. Det är helt underbart att se, sådan glädje.

Nääää... nu drar jag från denna datasal.... Längtar verkligen till det jag ska göra om en stund =)
Placera mig själv i soffan och kolla på oprah, och al bundy.
och kanske plugga?
=)

I helgen ska det hinnas med massa i Hässleholm!!! Tjohoo... och endast roliga saker!
Självklart måste det hinnas med att se sex and the city filmen med Stridhan =) det känns liksom det har dragits ut på alldeles för lääääänge nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0