min drömman

Btw, var det någon som såg Efter 10 med Malou imorse?
På champagnefrukosten så hade hon idag med sig anders bagge, peter siepen (sveriges absolut snyggaste man!!!) och lars åke wilhelmsson - alias Babsan.
Och alltså jag satt där och bara log under hela pratstunden, den var helt otroligt charmig och rolig.
Babsan kläcker ur sig, ang varför han är singel och aldrig riktigt har haft ett förhållande:
"Ja, jag satt ju och kollade på "bonde söker fru" igår, och då är han där gaykillen med där, hästbonden,  och då tänkte jag att jag borde söka dit och undrade varför jag inte gjorde det. Det hade ju varit en jättebra idé. Men sen kom jag ju på varför, jag är ju rädd för hästar"
=) Ha ha guuuud va charmigt!
Jag önskar verkligen att han hade varit min bästa vän, och bara umgåts med honom hela dagarna. Jag älskar verkligen hans sätt, han verkar så härlig.

Jaa.. hela dialogen var verkligen härlig. =)

Jo och idag såg jag för första gången faktiskt britneys "womennizer" eller vad den heter,... videon... och jag kan inte fatta att Josefin Grafoord förklarade den som "verkligen sjukt bra".
Nåja, efter jag hört den så kommer jag väl spela den massa också... blev ju helt hooked up av "gimme more" och ja, den andra "piece of me".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0