Ont moln över världen?

Ja, Eklund fick ju sitt straff... livstids fängelse... absolut det han ska ha, men jag ville se hans torteras... vilket maximalt äckel. Jag kan inte förstå hur Silbersky kunde ta sig an detta fall, han anses ju som sveriges bästa advokat. Känns som han förnedrat sig själv, genom att ta den. Hur fan kan man vilja försvara en sådan människa? Eller snarare monster är han.
Nåja... Att han ska få behandling känns bara fucked up, han är ju förstöd i huvudet, behandling ska bara låta så jävla mycket bättre, men med en så pass sjuk människa så kommer det inte att bita på honom. Tänk vilket lidande han har skapat för dessa människorna, och för deras respektive anhöriga! Fy fan.
Vi får väl hoppas att han inte beskyddas 2 much i fängelset, utan att han får lida, om han ens bara fått lida halva utav det han gjort mot dessa människor så kanske han skulle tänka till.
Nej, han är bara för sjuk helt enkelt.

Jag tycker det är så hemskt, mycket nu för tiden som händer sådan här. Känns som det finns något negativt moln eller något över världen. Tänker på detta med Eklund, och sen Fritzl-familjen, och den andra kvinnan som hölls fången... Ah, det är mycket riktigt hemskt som händer.

-
Igår råpluggade jag.. och hela kvällen också... la mig vid elva tiden för att vara någorlunda pigg, och kunna gå upp och plugga mera... läste förresten klart min bok med Mia Törnblom "så dumt!" - riktigt bra bok! Den rekommenderar jag!
Och ja, så imorse ställde jag klockan på 7 och satte mig och pluggade och drog mot skolan tjugo i tio, och skrev biologi provet.
Ja, Irené gör svåra konstiga prov... men vi får hoppas det gått bra =) Nu efteråt kan jag dock konstatera att jag borde läst mera om försurningen, än vad jag gjorde, men givetvis pluggade jag ju mera på det som inte kom med på provet... Ha ha, nej men som sagt, vi får se hur det gick =)

Jaaa... nu ska jag dra mig till stan, gå runt och fördriva lite tid, och sen ska jag ha körlektion vid 14.20 och sen i eftermiddag blir det att göra historia B uppgifter... och ikväll hinner jag titta på tv... det gjorde jag inget alls igår,vilket är otroligt ovanligt, eftersom jag är tvbesatt, en riktig tvbög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0