tidsproblem, like always

Är tiden alltid ens ovän eller vad? Det är så att just på tisdagar så har jag sovmorgon... min lektion börjar klockan 10.00 (och visst den varar typ 2 timmar och 20 min så lång är den) men iallafall, jag behöver alltså inte dra mig ur sängen sådär vid halv sju-sju tiden på morgonen.
Men!! I morse vaknade jag 5, och var maxat pigg. Så irriterande, försökte med det gamla försöket "lura mig till sömn och trötthet", men icke... så fick dra mig upp ur sängen, och förflyttade mig till soffan, tillsammans med täcket och kollade på "Vakna med the voice", de är så sjukt härliga att ha "runt om sig" på morgnarna, för man går runt och fixar till sig och lyssnar på dom, och de är helt härliga.

Drog mig sedan iväg mot skolan, och idag skulle vi börja kapitlet om evolutionen, och i slutet av lektionen så fick vi en stencil där vi skulle jämnföra och ta reda på de olika fossilerna vi fick... Fossiler är verkligen intressant, och spännande, men att leta i en tråkig bok var inte lika upphetsande , så att säga...

Idag är det tisdag! Vilket betyder logiskt sätt att jag ska plugga ORDENTLIGT mycket idag, med tanke på prov imorgon och torsdag. Men det betyder också att det är desperate housewifes 2night! =)

Jag är så sjukt sugen på typ köttfärsbiffar, och potatis och lingonsylt och gräddsås... fatta konstigt att jag blev sugen på det nu... Hrmf... Ja, ska väl dra mig här ifrån och fixa någon frukost... I guess... Kanske köpa brocolli =) Det är helt sjukt gott.
På tal om en sak, inom mat, så är jag värsta klumpig, skulle förflytta två ägg från kylskåpet till spisen.... PANG! så låg dom helt kladdiga på golvet.... och det är nästan helt omöjligt att torka upp krossade ägg... man får använda wettexduken hur mycket som helst, så man blir nästan helt trött på det och man bara låter det lika kvar där typ... Ha ha... nej usch nu orkar jag inte skriva mera... tjing på er å jag önskar er en jättefin fortsatt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0