gossip, oh la laaaa




HAR DU..
Folköl i kylen? nej

Något husdjur? silverfiskar... väntar på min hundvalp eller/och sköldpadda
Någon favoriträtt? allt med fisk/skaldjur... och lasagne... och vitlökskroketter!
Någon flick/pojkvän? My heart belongs
Puder på dig? nepp, foundation, rouge och highlight
Några framtidsplaner? köpa hundar, hus och jobba som fotograf eller biolog
En levande tro? absolut
Någon sjukdom? ehh... jo
Gymkort? hallå... jag gör mina situps när jag sträcker mig efter fjärren... GYM ÄR FARLIGT!
Några kärleksproblem? You kidding me?
En homosexuell kompis? Jaaaa, och dom är bäst!!!
Någon favoritlåt? vääääldigt många, men ja "the river" , "mad world", "like a virgin"
Duschat idag? nej... på väg...
Någon kompis som snarkar? Helt sonika kan jag inte glömma True ;D har dock flera
Någon vän som spelar i ett band? jadå, några stycken
Någon som förstår dig? tony
Tuff kompis som kan försvara dig? I guess...
Något beroende? musik, snacka, skratta, le, kolla på Al Bundy.... ^^
Fikat idag? nej, frukost imorse dock
Något favoritmärke? lite hooked up på Dna, med det är ju skor...
Nagellack? ja har lila nu
Någon vän som bor i ett annat land? alex

VEM...
Avskyr du? Ja det du...
Delar du mest minnen med? tony eller någon i min familj
Längtar du mest efter? min bror som kommer hem och några dagar.
Stör du dig på? några stycken.... idioter 
Gosar du med? jag är inte mycket för att "gosa" så...
Lagar mat? min micro
Diskar? jag
Städar ditt rum?jag städar min egen lägenhet, ofta
Tror att den är något? många

VILKEN..
Tidning läser du? aftonbladet

Buss åker du oftast? åker aldrig buss, åker taxi 
Frisyr har du? blont rufs, kort
Dag fyller du år? 17 maj
Årstid föredrar du? våren, fast sommarkvällar vinner mitt hjärta =)
Stad är du uppväxt i?hässleholm


VAD..
Gör du nu? inser att jag måste byta låt för denna är depp..
Gör dig till en bra människa? att jag bryr mig, vill folk väl och vill lyssna.
Gör dig till en dålig människa? att jag ibland är för jävla "stissig"
Vill du arbeta med? på ett ätt vill jag jobba psykiskt med människor för välmående, men vill också jobba inom det jag är utbildad inom... make up.
Är roligast just nu? när johan förklarade hur man sitter i ett tåg, - huvudrörelsen...
Har du på dig nu? en grön/svart leopard tröja, och hello kitty byxor som är svarta
Har du för smink? foundation, rouge, higlighter, mascara, kajal, mörk/grå-ögonskugga, rosa/ljust läppglans
Äger du för skor? allt från buffalos till converse
Har du för skostorlek? 39
Läser du för bok? correne hoffman, den trdje boken "massajens dotter"
Ska du göra nu? duscha, vinka på johan, och kanske måla med stridhan?
Kallt ute? ja, för fan, usccch....
Idrottar du? nej, akta er för det, kids!
Var det sista du åt? knäckemacka med kaviar på

HAR DU..
Har du en gitarr? nej, inte längre. hade en "vanlig" innan och en sån där liiiiiten , en ljusrosa.
Vilket land vill du helst besöka? usa eller jamaica
Tycker du om dataspelsvåld? det är inte där felet kommer ifrån, utan föräldrar bör ta bättre ansvar.
Mario eller sonic? Are u fucking kidding me?! Mario ÄLSKAR jag men Sonic är så jävla rolig... svårt, cant answer
Har du bra hörsel? va sa du?
Tycker du om sånt här? är arbetslös denna vecka
Har du några trummor? nej, fick lära mig det när jag va liten att det skulle man inte ha.... =)
Tittar du mycket på TV? TV är nog en tredje del av mitt liv.
Senast spelade dataspel? i natt
Har du någon piercing? navel, tunga o brösten, läpp
Har du någon tatuering? 6 st
Är du rik? inte längre...
Har du bra betyg? ligger på vg+ i de flesta ämnena... utom matte... där är jag VÄRDELÖS.
Vad har du för matte betyg? lyckas precis med ett G...
Vad är klockan när du gör detta? 16.10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0