allt om växter

biologi lektion... ute och går två timmar och kollar på alla olika slags växter och träd... typ 31 växter och 14 träd , ja iaf helt överdrivet... och dessa ska vi ha prov på om exakt en vecka!
hallå, jag är riktigt dålig på sånt, och många ser likadana ut också... dooooh...

ah, måste kila nu, har mycket att göra... ska cykla och hämta posten som jag glömde ta med imorse, och så ska jag till optikern för att boka syntest, inte för att jag ser dåligt, men jag måste skicka in nytt till för mitt körtillstånd, och ja sen blir det soffan och slöande idag för jag är tröttis!
Nja, ska plugga en del också...
Har iaf skrivit klart min labbrapport på cellen nu iaf.

Ha det gött där ute i cyperspace!

btw, tråkigt att filip o fredrik inte vann något utav priserna igår på kristallen... de är faktiskt bäst... men jäkla kul att mia och klara kammade hem ett pris, de är hysteriskt roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0