här finns bacillerna

Well, well, well alltså... Skolan är riktigt igång nu, och jag skulle nog faktiskt önska att jag iaf hade ett av de två ämnena jag har på flex som vanlig lektions-kurs, för nu är det en massa uppgifter och undrar man något så får man skicka mail ang det och ja, jag ska inte gnälla för flex har jag läst andra terminer och det funkar bra, det är bara när det är en ny lärare som formulerar frågorna med typ ord man inte fattar som det blir krångligt, eller inte ord, snarare meningen, man förstår inte riktigt vad hon är ute efter, hur man ska besvara frågan.
Nåja...  jag överlevde helgen, lugnt och tråkigt i fredags, iallafall på kvällen, och sen i lördags var det fest och igår slöade jag mest i soffan inann jag åkte tillbaka till Halmstad.

Funderar en hel del på vart jag ska bo och jobba med i framtiden... är verkligen faktiskt bara riktigt trött på Hässleholm nu. Det finns människor där som jag vill ha kvar i mitt liv och jag älskar min lägenhet, men själva stan och allt med den gör mig bara deppig faktiskt. Det känns liksom som jag borde börja leva om, på nytt.
Oh fy fan va härligt det hade varit.

Ska cykla till stan nu... sitter på skolan, har haft biologi och sen skickat in dessa uppgifterna, min spanska börjar om två och en halv timme så jag hinner gå lite på stan också... ska köpa kort till pappa och skicka för han fyller år på onsdag.

Jag vill plugga och det är roligt, för man lär sig, och man träffar nya människor, men egentligen borde jag mest haft ett jobb.

Urrk.. datasalar är så äckliga för alla sitter här och trycker på tagenterna och mina fingrar, händer känns bara äckligt kladdiga nu, öhhhh.... vadå bacillskräck?!
men det är faktiskt sant iaf.

nåja, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0