oroa sig i onödan, vanligt drag hos mig

Tjena tjena i tomteskogen...
Först ska jag berätta att min syn var det inget fel alls på =) Jag hade typ det bästa man kunde ha... vilket kändes bra, så jag steppade ut därifrån glad och utan glasögon...

Idag har jag haft lite is i magen, eller vad man ska säga, det var ju denna pedagogiska ledarskaps uppgiften jag lämnade in, som jag inte riktigt förstod om jag gjort rätt på, och idag fick jag tillbaka den och inte bara hade jag gjort den rätt, utan hon tyckte den va bra genomtänkt och att det va roligt att se att jag kommit igång bra i kursen =)
Sådant blir man glad av att höra, alltså åter igen går man och är orolig i onödan! Ett vanligt uppkommande problem jag har i mitt liv....

Nåja, i natt vaknade jag 03.30 cirka, som två nätter i rad... riktigt irriterande... vaknar HELT PIGG. Omöjligt att somna, så jag somnade väl om runt 5 igen men denna morgon sov jag dock ut lääänge, vilket var attans skönt.
Gick sen upp, kollade på "våra värsta år", duschade, sminkade mig, begav mig sen in mot stan, till länsstyrelse om lämnade papper ang körkortstillståndet och blev 220 kronor fattigare, och cyklade till skolan sen, och idag var det Miljödag på skolan, som de också hade förra året, fast då var det en hel vecka, så idag satt jag och lyssnade på ett föredrag om ekologisk mat och djur och sånt där, sen lämnade jag in min labbrapport och stod sen ute och traggade med några som går i samma klass med mig.
Och nu sitter jag i datasalen, ska väl bege mig ut i det fina vädret =)

Imorgon ska jag göra den där historia uppgiften, som jag inte riktigt fattar... och sen är det helg... men imorgon har jag ändå inga lektioner.. med det lutar nog åt att jag stannar i halmstad denna helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0