"tack det räcker nu"

Jag ska erkänna en duktig sak; jag har haft min telefon avstängd i nästan över två timmar, och detta är inte duktigt för att jag liksom inte "kan leva utan min mobil" utan snarare alla idioter som ringer hela dagen som gör mig fucked up. finns två stycken av dessa.
och känslan av att inte ha min telefon igång kändes så skönt, men nu satte jag igång den och hade 8 sms. grattis. inte konstigt man blir psykiskt trött.
vad är mera uppenbart än "nej jag vill inte att du ringer, nej jag vill inte ha dig, älska mig hur mycket som helst men jag vill bara bli av med dig" ?

ska gå ner till Q8 och fylla på min lur och ringa Emma...

funderar på ifall det blir mina nya fina byxor eller fin kjol ikväll?

jag har fått en finne precis på läppen, ser helt sjukt ut, värsta herpes eller något, men det är dock bara en finne för jag klämde den. just as you know.


min bror har rätt, det är verkligen dags för mig att lämna hässleholm. jävla skit stad va dåligt man mår här. falska skitmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0